2013. február 1., péntek

54. fejezet


- Nagyon tetszett! - mosolyogtam Gwen felé. Az ő öltözőjében ültünk heten, s beszélgettünk.
- Imádlak. Á, el fogom rontani, ha rajtam múlik. Elesek az első fellépésemen, mekkora égés! - nyújtotta ki a nyelvét mire elmosolyodtam.
- Nem fogod. Jó leszel! - bátorítottam barátnőmet. - Nem megyünk?
- Paul mondta, hogy mehetünk. - mosolygott Harry, majd felálltam Niall öléből és elindultam. Zayn rögtön kérdésekkel bombázott, s csak a szemem sarkából láttam, hogy Gwen visszarántotta Niallt és a fülbe súgott valamit. Nem tudtam rájuk figyelni az előttem himbálódzó kéz miatt.

- Mi?Mi? - kérdeztem Zayntől. - Bocsi, csak kissé elbambultam..
- Azt kérdeztem, hogy ki volt az a lány aki melletted ült? - kérdezte mire elvigyorodtam.
- Arielle a neve. Óriási rajongótok, s az apukája itt dolgozik.- kezdtem mire Zayn szemei megcsillantak. - Nem akarlak lehervasztani, de van barátja...
- Értem. – mondta elkeseredve s szeméből kialudt a csillogás, s lehajtotta a fejét.
- Nyugi. Több millió lány van aki bármit megadna érted Zayn. Hamarosan meg fogod találni azt akiért te is mindent megtennél. - kacsintottam rá, majd oldalba löktem s erre ő is elmosolyodott.
- Jöttök kajálni? - kérdezte Liam.
- Naná! - mondtam, majd magam után rántottam a srácot, s megindultunk a többiek után.

Már a büfében ülve szó esett a három nap múlva lévő szülinapomról. A fiúk egyszerűen nem tudják felfogni, hogy nem szoktam és hogy most sem szeretnék különösebben nagy feneket keríteni ennek a dolognak, hiszen ez egy ugyan olyan nap az évben mint a többi. Meg egyébként is, Liam szülinapja is hamarosan itt van, meg Niall-é is, azok sokkal fontosabbak.

- De fiúk, tényleg felejtsük el, jó? - próbálkoztam de egyszerűen hajthatatlanok.
- Elég ebből! Meg lesz ünnepelve és kész! - zárta le a témát Louis, mire arcomat tenyerembe temettem. Erre a többiek felnevettek, s ekkor megérkezett Gwen és Niall is.
- Hát ti hol voltatok? - kérdezte Harry.
- Kajaaaaaaaa! - ordított fel kissé hangosan Niall, s leült mellém. Gwen ugyan így tett, csak Louis mellé ült, s a kérdésre egyikőjük sem válaszolt. Kissé furcsa volt, mivel Gwen elkezdett teljesen másról beszélni, de utána hagytam. Majd elmondják ha akarják. Bízok bennük.

*

- Nagyon hosszú volt ez a nap. - fordultam Niall felé. Már a buszban voltunk, s lehetett olyan este 11 óra.
- És még milyen lesz a holnap.. - simította meg az arcomat barátom, majd egy puszit nyomott a hajamba. - Aludnod kéne, nem gondolod?
- De lehet.. Csak rég voltunk kettesben. - pirultam el, mire elmosolyodott.
- Mit szeretnél csinálni? - húzogatta a szemöldökét mire felnevettem.
- Beszélgetni. - kacsintottam, s felnevettem.
- Ahogy szeretnéd, Gyönyörűm. - mondta mire hihetetlen boldogság töltött el. Egy kinyúlt pólóban voltam, összekócolódott, laza kontyba fogott hajjal, nulla sminkkel, s gyönyörűnek hívott. A legjobb érzés amit egy lány érezhet.
- A turné alatt fogunk menni Írországba is? - kérdeztem a már rég óta bennem motoszkáló kérdést. Igen, szerettem volna megismerni Niall családját, igen szerettem volna látni hol nőtt fel…
- Igen terveztük. És valahogy úgy lesz, hogy az lesz az utolsó helyszín, hogy ha szeretnéd akkor mi ott tudnánk maradni anyáéknál egy kicsit. - mondta, s közben kezével kisöpörte szemembe lógó tincseimet.
- Nagyon szeretném! - mondtam, mire elmosolyodott s magához húzott.
- Rendben. De most már aludj. - nyomott puszit a homlokomra.

- Kérdezhetek még valamit? - fordultam felé, mire bólintott. - Miről beszéltetek ma Gwennel, mikor mi elmentünk enni? Olyan furcsák voltatok.
- Semmi különösről. Gwen kérdezgetett a turné állomásokról. - mondta Niall, de nem nézett a szemembe. Bólintottam majd elfordultam. Megbizonyosodott bennem, hogy biztos hogy Gwen nem ezt kérdezte..De akkor mit?

*

- ANETTE! Nem hiszed el kivel beszéltem az előbb telefonon! - eme szép mondattal keltett másnap Gwen. A szemeim alig bírtam kinyitni, s ekkor megrezzent az ágy, s egy kevés súlyt éreztem magamon. Gwen ugrott rám, s ekkor már kénytelen voltam kinyitni a szemeimet. Látszott rajta, hogy ő is most kelt.

- Ki? - nyöszörögtem, s a hátamra fordultam, hogy Gwenre tudjak nézni. Ő félig rajtam, félig Niall-ön feküdt, s látszólag nem zavartatta magát, elhelyezkedett s válaszra nyitotta a száját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése