2013. február 19., kedd

55. fejezet


- Az unokatesómmal! Már nem is emlékszem mikor láttam utoljára! Ma ide jön! - ugrott fel, s látszott rajta nagyon boldog. Kissé furcsálltam, mert sosem említette hogy van unokatestvére, bár az általában mindenkinek van, viszont ha ennyire jóban vannak, mesélhetett volna róla..
- Tényleg? De jó! - mosolyodtam el szélesen, mert ha Gwen ennyire szeret valakit akkor az a személy biztos jó fej. 
- Kelni Niall, mert mindjárt elfogy a kaja és a bemenetel csak barátnővel érvényes. - mondta Niall felé fordulva, aki ahogy meghallotta az "elfogy a kaja" kifejezést felugrott, majd felkapott és kirohant a konyhába. Nem tudtam mire vélni, olyan gyorsan történt, csak nevetni tudtam. Igaz hogy már elég régóta ismerem a srácokat, de még kissé feszélyezve éreztem magam, mikor észrevettem, hogy én bizony egy szál pólóban ülök Niall ölében.
- Tetszik ez az összeállítás! - vigyorodott el Zayn, mire kissé elpirultam, s vállba vágtam a srácot.
- Igazad van Zayn. - simogatta mg nemlétező szakállát Harry mosolyogva, mire felnevettem.
- Le lehet rólam szállni srácok. - húzogattam a pólómat, még mindig kissé feszülten.

*

- Boldog születésnapot! - jelent meg mögöttem Niall, majd megölelt, s csókokkal illette nyakamat. Felé fordultam, majd mélyen szemébe néztem.
- Köszönöm. - mosolyodtam el, majd megcsókoltam. Ennyi nekem pont elég volt. Nem kell semmi felhajtás, nem kell semmi ajándék. Csak hogy itt legyen velem.

- Gyere öltözni, Gwen mondta, hogy csípjük ki magunkat. - karolt át, majd elindultunk a háló felé. Ekkor megláttam Gwent, s utána szóltam.
- Tényleg ki kell öltözni azért, mert jön az unokatesód? - fáradt voltam, s semmi erőm nem volt kiöltözni.
- Igen, azt mondta valamilyen különleges helyre visz. - mosolyodott el, s ekkor láttam hogy Louis ölében ül.  Elmosolyodtam rajtuk, hogy mennyire illenek egymáshoz, majd beletörődve sorsomba kutatni kezdtem a ruháim között.

Mikor már 10 perce kutattam és nem jutottam semmivel sem előrébb levetettem magam az ágyra, s kiordítottam a szobából.
- Gwen én nem megyek sehova. Semmi ruhám nincs! - erre a nyűgös kijelentésemre csak egy nevetés volt a válasz. Már ott tartottam hogy visszaalszok, mikor valaki megcirógatta az arcom. Rögvest kinyitottam a szemem, mikor megéreztem Azt az illatot. 
- Boldog szülinapot még egyszer! - nyomott a kezembe egy dobozt, amit csodálkozva nyitottam ki, s ami egy csodálatos ruhát rejtett.

- Te nem vagy normális. - néztem fel rá, mire ő ijedten nézett rám majd a ruhára.
- Nem tetszik?
- Dehogynem! Ez gyönyörű! - már könnyek gyűltek a szemembe. Megöleltem barátomat, s rögtön fel is vettem a ruhát.
- Tökéletesen áll rajtad. Ez a szín... Állati. - vigyorodott el perverzen, mire felnevettem. 
- Óóóó! Van egy ehhez való gyűrűm! - pattantam egyet, majd a neszeszeremben kezdtem el kutatni. Teljesen kiment belőlem a fáradtság, tejesen fittnek éreztem magam. - Meg is van! - húztam fel az a csodát az ujjamra, majd karomat Felé tartottam.

Gyengéden fogta meg a kezem, megvizsgálta a gyűrűt, majd hirtelen magához rántott mire egy kicsit sikítottam. 
Ő elterült az ágyon, s én így rajta feküdtem. 
- Rossz fiú. - lengettem meg előtte rosszallóan az ujjamat, mire elmosolyodott. Épp a szájára nyomtam egy csókot, mikor megzavart a csengő. 

Rohantam az ajtóhoz, hiszen már ha ennyire felöltöztem, had üdvözöljem már én Az unokatesót. 
- Ő lesz az? - kérdeztem, de a többiek a konyhából csak szórakozottan figyeltek, amit nem tudtam mire vélni. Kíváncsi voltam, s ahogy kinyitottam az ajtót meglepődtem, s felsikítottam.
Nem egy ember állt az ajtóban, sőt nem is állt. Egy dobozkában egy kiskutyus volt, s a dobozra nagy betűkkel ez volt írva: 'Mi legyen a nevem, kedves szülinapos?'

A boldogságtól, s az ámulattól megszólalni is alig bírtam. Leguggoltam a gyönyörű állathoz, kezembe vettem, s könnyek szöktek a szemembe. Behoztam a dobozt az ajtó elől a kutyussal, becsuktam azt, majd ahogy megfordultam velem szembe állt mindenki, s fülig érő szájjal nézték reakciómat.
- Ti nem vagytok komplettek! - mosolyodtam el könnyek között, s ahogy a kutyus megnyalta az arcomat, mindenki egy "Ahwww" hangot adott ki. - Imádlak titeket! Nagyon köszönöm a kis drágát. - tártam ki a szabad karomat, majd mint a Teletabik megöleltük egymást.

Miután szétváltunk megtöröltem a szemeim majd komolyan elgondolkoztam.
- Mi legyen a neved , te cukorfalat? 

5 megjegyzés:

  1. szia Anette! Vár egy kis meglepi a blogomon:)
    http://mylifeomydream.blogspot.hu/ :*

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Van egy meglepetésem. Nézzd meg az oldalt és rá fogsz jönni mi az.:)
    http://thedreamofmylifeee.blogspot.hu/2013/03/1-dij.html
    Remélem örülsz.
    xx Vivi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vivi!
      Borzasztóan köszönöm ezt a díjat. Rengeteget jelent hogy elismerik azt amit csinálok,mert ez önbizalommal tölt el. Köszönöm szépen, hogy rám gondoltál!
      Anette

      Törlés