2012. október 8., hétfő

1. fejezet


Mikor beértem a suliba a szokásos dolgok fogadtak. Idegeskedő kilencedikesek, lenéző végzősök… Beértem a termünkbe, ledobtam magam az utolsó padba és végignéztem az osztálytársaimon. Hát egyik sem fog hiányozni, az biztos. Talán négy csoportba oszlik az osztályunk. Van egy aminek a plázacicák címet adnám. 5 hülye kis liba, kik szüleinek nagyon jól megy, dióhéjban. Másik csoport ők fiúba. Borzasztóan elviselhetetlen alakok. A harmadik csoport a stréberek, akikkel senki nem beszél. És végül a negyedik csoportba tartozom én és.....ennyi. Hát szomorú, nem szomorú, ez van. Gondolatmenetemet a csengő szakította félbe. Nyugodtan ültem a helyemen, mivel már mindenből lezártak. A tanárnő szuper gyorsasággal jelent meg a teremben. Nem szólt egy szót se, csak betett a DVD lejátszóba egy lemezt és leült a tanári asztalhoz. Aha, szóval filmezünk. Körülbelül 10 perce nézhettük, mikor meguntam. Hát végül is, ez is több mint a semmi… Elővettem a telefonom, beleraktam a fülest, majd a legmagasabb hangerőn elkezdtem hallgatni a One Direction Up All Night című albumát. Igen, ezt még nem is mondtam.. Nagyon szeretem a 1D-t. Nem mondanám magam olyan orbitális directionernek, mert nem ismerem a fiúkat annyira mint mások, de szeretem őket a magam módján.

Az óra gyorsan eltelt, ahogyan az egész nap is. Mikor kicsengettek a hetedik óráról szuper sebességgel mentem ki a suliból. Mivel ma Justinnak 6 órája volt, ő már hazament, szóval gyalogolnom kellett. Egyébként ezt nem bántam, mert egész közel lakunk a sulihoz. Kocsival is csak azért járunk, mert bátyám szeret menőzni.

Miután hazaértem ledobtam a cuccom. A hűtőben kerestem valami ehetőt, jó étvágyat kívántam magamnak, majd nekiláttam falatozni. Miután végeztem az ebéddel felmentem a szobámba és ledobtam magam az ágyra. Elővettem a laptopom, bekapcsoltam és elmerültem a twitter világában. Mikor következőleg az órára néztem, már fél 9 volt. Hú, gyorsan elment az idő.  Félreraktam a készüléket, gyorsan elmentem zuhanyozni, átvettem a pizsim, majd miután mindenkinek jó éjszakát-ot kívántam betettem egy filmet majd jól betakaróztam, és ezután már csak arra emlékszem, hogy valaki lekapcsolja a tévét…

*******************************************

Borzasztó gyorsan eltelt ez az utolsó hét. Arra eszméltem fel, hogy már vasárnap van. A napjaim egyébként ugyanúgy teltek. Felkeltem, suliztam itthon pedig kockultam és filmeztem. Tegnap volt az évzáró ünnepség, szóval már hivatalosan is nyár van. A mai napom egyébként pakolással telt.. De nem csak nekem, az egész családnak. Holnap reggel 7:05kor indul a repülő, szóval már ma össze kellett pakolni. Este az ágyban fekve gondolkoztam azon, hogy én nagyon szerencsés vagyok. Nem mindenkinek adatik meg a lehetőség, hogy kiköltözzön Londonba….és mivel nincsenek barátaim nem is lesz honvágyam, mert nincs ami ide köt. Holnap új élet kezdődik! – Ezzel a gondolattal, mosolyogva aludtam el.

Reggel mikor meghallottam az ébresztőt boldogság öntött el, majd hirtelen felindulásból körberohantam a házon és felkeltettem mindenkit aki még nem kelt volna fel. Azaz Justint. Hát nem repesett az örömtől, hogy így keltettem, de miután eszébe jutott, hogy milyen nap van szorosan magához szorított, majd ezt súgta a fülembe: Ma egy új élet kezdődik! – Rámosolyogtam, majd mikor sikerült kibontakoznom a szorításából bólintottam és visszamentem a szobámba. Gyorsan felöltöztem, lecipeltem a bőröndjeim amiket apum automatikusan betett a kocsiba. Mikor végeztünk gyorsan felkaptam a cipőmet és a gyorsan elfoglaltam a vezető mögötti ülést.

Hamar kiértünk a reptérre. Mikor a hangosbemondó bemondta, hogy a Londoni járattal utazók megkezdhetik a beszállást, nagyon megörültem. Hisz akkor ez mégsem egy álom, ez a valóság. Betettük a bőröndöket majd beszálltunk a gépbe. Kicsit hülyén jött ki, mert a szüleim és Justin egy sorba ültek, majd én mögéjük kerültem. De mellettem két üres szék volt Megörültem, felpakoltam oda a cuccaim, majd betettem a fülest a fülembe és halkan ennyit mondtam: - Viszlát Magyarország! Vigyázz London, megyek!

Már egy jó ideje utaztunk, mikor a gép megállt Párizsnál. Nagyot néztem, de nem nagyon foglalkoztam vele. Páran leszálltak, meg gondolom fel is. Halkan énekelgettem, mikor valaki megkocogtatta a vállam. Morcosan néztem oda, mert nem szeretem ha megzavarnak zenehallgatás közben. Mikor megláttam ki az elállt a lélegzetem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése