2012. december 29., szombat

52. fejezet


- Niall. Nem csak ez az egy bolt van. - vettem ki a kezéből a 10 doboz gabonapelyhet, majd visszatettem a polcra. Elég a kocsiban lévő 3 is. - Több helyen is meg fogunk állni! - sóhajtottam fel, de mintha meg sem hallotta volna. - Niall! - állítottam meg, s szemébe néztem, miközben fogtam a két vállát. - Hahó. A Föld hívja Niallt, itt a barátnőd! - lengettem meg előtte a kezem.
- Ja igen. - mondta mire végső elkeseredésemben lehajtottam a fejem és ezáltal telibe fejeltem a szöszit. A koppanás után mindketten felnevettünk. - Tudom, hogy szeretsz. De ne így nyilvánítsd ki léccives. - mosolyodott el, majd arcomat tenyerei közé fogva megcsókolt. Én kezeimet a derekára helyeztem.

Csókunk közben valaki megkocogtatta a vállam. Nehezen elváltunk, majd hátra fordultam. Egy kislány állt, olyan 7 éves forma, kezében egy füzetet és egy tollat tartott. Elmosolyodtam, s elálltam Niall elől. A kislány szeme felcsillant, s nehezen megszólalt.
- Szia Niall. Kaphatok egy aláírást? - hangja vékony és remegő volt. Niall lehajolt hozzá.
- Szia kicsilány. Persze. - mondta kedvesen, majd aláírta a noteszt. - Mondd csak, megölelhetlek? - kérdezte mire a kislány szája elé kapta a kezét, bólintott és Niall nyakába ugrott. Itt már nem bírtam türtőztetni magam, előkaptam a telefonom és lefényképeztem a pillanatot.
A kislány nehezen, de elvált Nialltől, majd egy halom köszönet után elszaladt. Mi befejeztük a bevásáráltást, ami összesítve egy másfél óráig biztosan tartott. Megpakolt szatyrokkal mentünk vissza a buszba.
- Azt hittem már vissza sem jöttök! - mondta Paul mosolyogva.
- Nehéz bírni vele. - suttogtam majd Niall felé mutattam aki ekkor már a konyhában volt.
- Tudom Anette. Hidd el. - mondta mire elmosolyodtam.
- Elhiszem. - nevettem fel arcán.
A konyhába vettem az irányt, ahol Niall éppen a szekrénybe pakolta be az előbb vásárolt élelmiszereket. Mikor meglátott arcvonásai megenyhültek, majd kivette a szatyrokat a kezemből.
- Köszönöm. - mosolyodtam el. - Mit csináljak? - kérdeztem az ételre utalva. - Szendvics jó lesz?
- Tökéletes. - ölelt magához. Ölelésünk ár másodpercnél nem tartott tovább, mert kínosan eltolt magától, és a zsemlére mutatott. Felnevettem, majd elkezdtem készíteni a szendvicset.

- Tessék. - tettem le elé a tányért, majd elindultam ki a konyhából. Vagy is indultam volna..mert karomnál fogva visszarántott, s leültetett az ölébe. - Mi az? - néztem rá érdeklődve.
- Csak szeretném megköszönni. - mondta, arcán halvány mosollyal.
- Ja? A szendvicset? Tudod,hogy bármikor. - kacagtam fel.
- Nem. Mármint azt is, de legfőképpen azt, hogy itt vagy nekem. Nagyon szeretlek Anette és szeretném hogy tudd. Köszönöm hogy vagy nekem. - mondta kék szemeit mélyen belefúrva  enyémekbe. Ahogy a szavakat mondta egy könnycsepp került a szemembe. Ő köszöni? Ez természetes és nem is kell semmit megköszönni-e hiszen én nem tettem semmit. És ezt a tudtára is adtam.
- Ahj Niall, de mit köszönsz? Én nem csináltam semmit, nem adtam neked semmit. Nekem kéne megköszönnöm, hiszen, befogadtatok és most körbejárom veletek a világot. Családom helyett, akik már lehet el is felejtettek családom vagytok! - mondtam, s a könnycsepp kifordult a szememből.
- De hogy nem! Itt vagy nekem és ez nekem nagyon sokat jelent. Szeretlek. - mondta. Hüvelykujjával letörölte arcomról a kósza könnycseppeket, majd homlokunkat összeérintette.
- Én is szeretlek. - mondtam neki teljesen őszintén, majd ajkunk összeért.

*

- Itt meg mi folyik? - kérdeztem értetlenül. Harry szobájába nyitottam be, ahol a szobatulajdonos, Louis és Gwen voltak. A fiúcskák Gwent fényképezték.
- Úgy érzem magam, mintha egy unalmas Playboy fotózáson lennék. - mondja unottan a fotóalany. Harry alig láthatóan a Louis felé mutatott, aki felém fordította a laptopot. Egy twitter profil, mégpedig Gwen Rox néven. Aha, már értem. - bólogatok és mosolyodok el magamban elégedetten.
- Mit csináltak? - kérdezi Gwen érdeklődve majd elindul Louis és a laptop felé, mikor hirtelen Harry fejbe hajította egy párnával.
- Képzeld magad kikötött tigrisnek, aki nem tud megmozdulni. Nem láthatod a remekművet, kiscica. - mondta Harry kicsit parodizálva, mire Louis felröhögött, majd én is.

*

Mostanra mindannyian betelepültünk a szobába. Zayn Gwen mellett ül a földön, Liam a fotelban üldögél, mi Niallel az ágyon a Harry Louis páros mellett.
- Fáradt vagyok. - szólalt meg hirtelen Gwen, mire mindenki felé fordult. Nem örvendett nagy népszerűségnek, egyként tért vissza mindenki az eddigi tevékenységéhez. Miszerint Liam az általunk vett újságot olvasta, Zayn a falnak dőlve aludt. Harry, Louis-val egyetemben nevettek és a laptopon a Live While We're Young-ot üvöltették, én pedig Niallt etettem az általa behozott popcorn-nal.
- Zayn, legyél már olyan sexy, mint a gif-eken. - suttogta kómásan Gwen, mire belőlem kitört az önfeledt kacagás. Gwen meg sem rezzent, szerintem el is aludt, viszont a többiek nagy szemekkel néztek rám.
- Bocsi. - pirultam el, mire felnevettek. Niall magához szorított, s ő is kacagott.

*

- Ahj nézzétek már. Senki nem követi be Gwen-t. -mondta Louis kicsit hisztérikusan.
- Fiúk. - kezdtem felvázolni ötleteimet. - Mi lenne ha tartanátok egy twitcam-ot, ahol Gwen bemondja hogy az az övé és hogy kövessék? - kérdezem,mire a fiúk szemei mintha csillognának, s ujjongásban törtek ki.
- Nagy vagy An! - ölelt meg Harry.
- Öö.. Köszi. - vigyorodtam el. Az üvöltözésre Zayn is felkelt. Szegény szerintem nem tudta, hogy hova került.
Liam felvázolta a történteket, mire  Bradfordi Rosszfiú is elégedetten bólogatott. Közben a helyek cserélődtek, mert Gwen már nem Zayn-en aludt, hanem a földön és Liam is a földön ült. Louis és Harry a laptop előtt matattak az ágy szélén, s az ágyon Zayn, Niall és én terültünk szét.

- Na 8 órára tettem a twitcamot. - mondta Louis elégedetten bólogatva. - Szóval 20 perc múlva.
- Srácok, Gwent nem kéne felkelteni? - kérdeztem kicsit félénken.Ők egyszerűen leintettek, mire én megrántottam a vállaim. Nekem okés.
- Mit csináljunk addig? - kérdezte Liam, mire Niall és Zayn meglepően egyszerre válaszoltak, s ugyan azt.
- Együnk! - hangzott a nem meglepő válasz.

A fiúk egyetértésüket adták, s egyszerre rohantak ki a konyhába. Én kicsit megsimogattam Gwen arcát, hogy keljen fel, de semmit sem reagált. A nevére sem mutatott semmi életjelet, ezért hagytam had aludjon. Én megpróbáltam.
Kisétáltam a szobából, s a konyha felé vettem az irányt. A buszt mindenféle különös illat járta át. A konyhába betérve az öt fiú a az étkezőasztalnál szorongott. A látvány nevetésre késztetett.
-Ne nevess An. - mondja morogva Zayn. - Inkább csinálj nekünk valamit enni.
- Hogyne. - vigyorodtam el. - Mindegyikőtöknek van két szép keze, tudtok ti magatokra is főzni. - erre a fiúk arcáról lehervadt a mosoly.
- Igaza van. - állt mellém Paul mosolyogva. Elégedetten ültem le a fiúk helyére, akik már elkezdtek szorgoskodni a konyhában.
- Mit eszünk? -kérdeztem mosolyogva. Jó volt látni, hogy most ők csinálnak nekem kaját.
- Gabonapelyhet. - mosolyodik el Liam.
- Elsőre nem rossz. - kuncogok fel.

*

- Sziasztok Directionerek! Mi vagyunk azok, a One Direction! - mondta Louis a gépnek. Mind a készülék mögött ültünk és figyeltük a kommenteket. - És itt van velünk Anette is. - dől el, mire én integetek a kamerába.

A számláló csak úgy pörgött, a chat ablakban pedig egy csomó kérdés halmozódott fel.
- Srácok nem sok időre jöttünk.- kezdi Zayn. - Csak szeretnénk, ha Gwen bejelentene valamit, amit tudnotok kell. - mondta mosolyogva, majd elhallgatott. Ekkor Harry felpattant, majd odament Gwenhez.
- Gweeeen! - ordított, mire a lány mozgolódni kezdett majd kómásan felült.
- Mi van? - kérdezte. Látszott hogy a legmélyebb álmából ébresztettük fel.
- Twitcamozunk. Most jönnél te hogy bejelented, hogy van twittered és hogy kövessenek be. - mondta Harry, mintha ez teljesen természetes dolog lenne.
Mivel Gwen nem mozdult, Louis egyszerűen odavitte hozzá a laptopot.
- Köszönj a rajongóknak drágám. - mosolyodott el, majd egy csókot nyomott barátnője ajkaira. Gwenen látszik, hogy nagyon sok ez neki. Nem is csodálom, hiszen most kelt fel.

8 megjegyzés:

  1. Mit ne mondjak, tényleg viccesre sikerült ez a fejezet!

    De először is azzal kezdeném, hogy még mindig nagyon örülök neki, hogy ilyen jól folytatod, meg minden. Igen, ritkán írok, de hogy tudd, én igenis olvasom!

    Akkor a fejezetre visszatérve...(:
    Kezdem az elejével. ANNYIRA ARANYOS VOLT. Komolyan. Egyszerűen annyira magamra ismertem, (volt egy ugyanilyen szituációm, amikor kisebb voltam) és olyan kis aranyos volt, ahogy elképzeltem, de, tudod, mégsem volt giccses.
    Jaj, igen! Ami még hihetetlenül tetszik, és talán még nem is említettem, hogy nagyon jól eltalálod a személyiségeket. Én, nem ismerem annyira a fúkat, mint gondolom te, de így képek alapján... annyira az a személyiség jön le mint amiket itt leírsz. Amikor Louis, és Harry épen Gwent fotózták és Harry megszólalt... na a fejemben, ez a mondat irtó viccesen (és perverzen) hatott, valahogy pont rátudtam képzelni az oldalt látható fényképen lévő srácra.

    Igazából más újdonságot nem tudok írni, csak ismételni tudom maga; hihetetlenül imádom a történeted, nagyon tetszik, ahogy ezt az egészet felépíted. (:

    További sok sikert!
    Sid

    VálaszTörlés
  2. Szia Sid!
    Fhu el sem tudod hinni, mennyire jó ezt olvasni. Nekem nagyon sokat számít a véleményed, és nagyon örülök, hogy tetszik.
    Köszönöm a kommentet és mindent!:)

    An

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nem rég kezdtem el olvasni a blogod! Nagyon tetszik az egész történet alapja. Anette és Niall nagyon aranyosak!
    Csak így tovább! Sok sikert! :)x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszik! Ha gondolod pár napja elkezdtem egy másikat is, amíg ide jön rész addig azt is olvcashatod: www.nataliefrey.blogspot.com

      Köszönök mindent!x
      An

      Törlés
  4. Szia:)
    Én is csak nemrég találtam rá a blogodra.. sőt tegnap. Elkezdtem olvasni, és azt vettem észre, hogy már az utolsó részt is elolvastam.
    Én magamat nem nevezném nagyon directioner-nek, és nem is vagyok az.. Egyszerűen csak szeretem a zenéjüket.
    Viszont, ahogy írsz róluk, és fogalmazol.. az mind nagyon tetszik és maga a történet is.
    Imádom ezt az An & Niall párost, és Gwen karakterét is nagyon megszerettem. A többiek is nagyon aranyosak.
    Már nagyon várom a következő részt! Siess vele!
    Sok szerencsét a továbbiakban :)x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nagyon kedves vagy és ez hihetetlen jól esik. EZ volt az egyik célom hogy valamennyire megszerettessem azokkal is őket akik nem directionerek. :)
      Elkezdtem egy másik blogot is párhuzamosan, amíg ide nem jön rész akár oda is benézhetsz: www.nataliefrey.blogspot.com

      Köszönök mindent és sietek!:)x

      Törlés