2012. december 25., kedd

51. fejezet


- Tessék felkelni te álomszuszék. - rázogattam Niallt. A hangosbemondóba éppen most mondták, hogy megkezdjük a leszállást. Azaz itt vagyunk. - Olyan vagy mint egy baba. Eszel meg alszol. - nevettem fel, s erre barátom is kinyitotta a szemeit.
- Már itt is vagyunk? - kérdezte, nagyokat ásítozva.
- Itt, édes. - mosolyodom el. 
A gép leszállt, s előre mentünk a többiekhez. Már mindenki meg volt, kivéve Gwent és Louist. Valahogy ezen nem csodálkoztam.
- Gwenék? - kérdeztem a többiektől.
- Gwen még alszik. - mondta Zayn mire elmosolyodtam. Hátraindultunk hozzájuk. Nem volt nehéz megtalálni őket, mert talán az összes utaskísérő ott lézengett.
- Gwen, ébresztő! - próbálkozott vagy negyedjére Louis, mikor Gwen szemei megrebbentek.
- Nem akarok. - fordult egyet, majd szerintem leesett neki, hogy nem otthon van, felugrott. - Bocsi. - nevetett fel.

- AMERIKA BABY! - ordított fel egyszerre Niall és Gwen mikor kiértünk a nagy épületből.
- Gyertek srácok! - tűnt fel Jack és Paul egyszerre, majd a busz felé invitáltak. Nem tudom hogy intézték el, hogy nincs egy rajongó sem, de jó munkát végeztek.
A buszra felszállva én rögtön a konyhába igyekeztem, felmérni a terepet. Valami azt súgja, hogy én a legtöbb időmet itt fogom eltölteni. 
- Már ki is sajátítod, mi? - hallottam Gwen hangját majd nevetését. Hátrafordultam, de sehol senki. De valahogy ezen sem lepődtem meg. 

- Csinálsz nekem egy szendvicset anyuci? - szólalt fel az a hangot amit semmivel sem tudnék összetéveszteni. Hátrafordultam, s Niall pár centire állt tőlem.
- A repülőn ettél meg vagy négyet! Nem lehetsz éhes! - nevettem fel, majd megráztam a fejem. - Egyébként ha megnézed a hűtő üres és mivel nem vagyok varázsló, ez most így nem fog menni. - rántottam meg a vállam. Niall a "hűtő üres" résznél egyébként lefagyott, majd odarohant a hűtőhöz és mikor meggyőződött arról hogy igazam van, már elkezdett ordítani Paulnak.
- Meg kell állni valami boltnál Paul! Éhen fogok halni! - mondta, majd kezemnél fogva maga után húzott. - A bőröndömbe még van chips. - vigyorodott el, mire felnevettem.
- Imádlak. - nevettem még mindig. Beértünk a szobába, s Niall rögtön elkezdett kutatni. Nem kellett sokat várni, hiszen a bőrönd tetejében volt a nasi, gondolom ilyen vészhelyzetekre. 
Lefeküdtünk az ágyra és elkezdtük tömni a chipset magunkba s közben beszélgettünk.
- Mindjárt itt a szülinapod. - mondta Niall mosolyogva mire felnéztem. 
- Tényleg... de a tied is. - mosolyodtam el én is. 
- Tudom, de a tied előbb lesz. - húzogatta meg a szemöldökét.
- Tudom, de ne tervezz semmit. Nem szoktam ünnepelni a szülinapom. - mondtam, mire ő nagy szemekkel nézett. - Szóval most sem kell semmi! Sem ajándék, sem buli. Elég ajándék az nekem, hogy te és hogy ti itt vagytok velem. - mondtam mélyen a szemébe nézve. Ő bólintott egy harsányat, majd közelebb hajolt és megcsókolt. S mikor máskor, persze hogy ekkor nyitott be Gwen. A cipset Niallrögtön eldugta a takaró alá. Gondolom félt, hogy ezt a kis kaját elvesztheti.
- Nem nézek oda. - takarta el a szemeit a lány. - Csak eljöttem elmondani, hogy az ágy az enyém, kisajátítottam. - mosolyodott el. Niall felkapta az egyik párnát s megdobta Gwent. Ő felsikított és kirohant a szobából. Dinka lány.
- Hol is tartottunk? - kérdezte sármosan Niall, mire kicsit tudtam csak tartóztatni maga, felnevettem. - Na miaz, nem vagyok sármos? - kérdezte, ugyan olyan érdekes hangsúllyal mint az előzőt.
- De nagyon. - adtam neki egy csókot, amibe megint belenevettem. - Ne haragudj. - nevettem még mindig.

*

- Gwen, te mit keresel a ruhaszekrényben? - kérdezte Zayn a lányt. Már vagy 10 perce a keresésére indultunk de hát egy ekkorka buszban is csak ő tudott így elbújni.
- Hazza bántott. - mondta kuncogva. Zayn kihúzta Gwent a szekrényből, mikor hirtelen a földön találta magát. Harry...ki más.
- ANETTE! MENTS MEG! - ordított fel a csapdába esett lány. Én már alig bírtam, halkan de kitört belőlem a nevetés.
- Hé, srácok, csönd! - mondta Liam, majd a rádiót feljebb hangosítva elégedetten elkezdett bólogatni. A busz a Live While We're Young-tól zengett.
- Ott leszel velünk. - mondta Harry Gwen-nek. Ekkor már nem bírtam halkan, kitört belőlem a hangos nevetés. Az emberek egyként fordultak felém, s mind olyan furán néztek rám.
- Hogy tud egy lány ilyen aranyosan nevetni? - kérdezte költőien Louis, mire láttam a többiek arcán hogy mind erre gondoltak. Kicsit megszeppenve álltam ott köztük.
- Nem tudom. - mondtam, mire mind felnevettek, s velük együtt én is. 

*

- Na, ki megy le vásárolni? - jött hátra Paul, mire Niall mint akit kilőttek kezdett el rohanni. - Valaki menjen már vele, mielőtt kifosztja a boltot. - mondta, majd felém mosolygott. Értettem a célzást. Felpattantam majd az Ír után rohantam, aki már javában bent volt a boltban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése