2013. június 28., péntek

Vége...

Nagyon sokat kellett ezen gondolkoznom, de muszáj volt most már döntenem. Nem hagyhattam azt hogy Gwen várjon a részre, és hogy ti várjatok a rlszre/részekre.
Nagyon sokat próbálkoztam rengeteg vázlatot írtam, de egyszerűen úgy érzem nem nekem való már ez. A kezdeti lelkesedésem lankadt is és nem akarok borzalmas részeket kiadni a kezemből. 
Ez a blog meghatározó volt az életemben az biztos, hiszen egy rettentő szoros barátságot kötött, és ti is megismertetek, ezért is nehéz kimondanom azt, hogy én itt befejeztem a blogot.
Nem fogom letörölni, hiszen büszke vagyok rá, hogy ilyen sokáig írtuk és tényleg ennyire népszerő lett, hiszen 17 718 megtekintés szerintem nem kevés. 
Nagyon hálás vagyok hogy olvastatok, nagyon köszönök minden amit ez a blog adott nekem, de itt most én végeztem.
Gwen elméletileg folytatja a blog írását, ezért ezen a címen tovább élvezhetitek a történetünket, most már Gwen történetét. Köszönöm a rengeteg pillanatot, sírást, nevetést, bókokat amiket ezáltal a blog által kaptam tőletek. 
Köszönök mindent és itt a cím, további jó olvasást! :)

http://onedreamwithgwen.blogspot.hu/ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése